מה קורה במוח כשאנחנו מקבלים החלטה?

היום מתקיימות הבחירות לרשויות העירוניות, ובתוכנית “שלושה שיודעים” ב”כאן תרבות” יצאו בספיישל מיוחד לכבוד האירוע במסגרתו נקראתי כדי לספר מה קורה במוח כשאנחנו מקבלים החלטות (למשל, במי לבחור). דיברנו על התהליכים שמתרחשים מאחורי הקלעים, הבנו שכל תא במוח בעצמו מקבל בכל רגע נתון החלטות על בסיס כל המידע שהוא מקבל מתאים אחרים, ראינו איך הנסיון והידע שלנו מתורגמים לקבלת החלטות, הבנו שלמידה מאפשרת למוח שלנו להשתנות ולקבל החלטות טוב יותר. ולסיכום, ראינו מה במוח יכול להסביר את אחוזי ההצבעה הנמוכים בבחירות העירוניות ואת חוסר העניין בהחלפת ראשי הערים.

ובדיוק מהסיבה הזו אני רוצה לדחוק בכם לצאת להצביע. הבחירות העירוניות משפיעות על חייכם ברמה היומיומית הרבה יותר מהבחירות הארציות, אלא שרובנו פשוט לא שמים לכך לב. קחו בבקשה חצי שעה מחייכם היום, קראו על המועמדים השונים, דברו עם חברים מהשכונה, וצאו מהבית והשפיעו על עתידכם, זה חשוב יותר ממה שאתם יכולים לדמיין.

ואם תרצו להאזין לראיון שלי – תוכלו למצוא אותו בלינק הזה החל מ-01:06:20

אני רוצה להודות לתומכי הפטריאון של הבלוג, ובראשם למתן רינג, עינבל רמות, שרה עטיה ושריתי סקויאר, התומכים המובילים. אם התוכן עניין אתכם, אני מזמין אתכם להפוך גם לתומכים, לעזור ל”סיור מוחות” לצמוח ולקבל מגוון רחב של הטבות כמו תכנים בלעדיים, יכולת להשפיע על הנושאים וצפייה בפוסטים לפני כולם. פרטים נוספים כאן

הצטרפו לרשימת התפוצה של הבלוג וקבלו את התכנים ישירות למייל

 
microphone full