ערבית חשובה לאנשי הצוותים הרפואיים, אז באנו לעזור!

אני מאוד שמח לקחת חלק בפרויקט סופר-חשוב שמוביל הצוות הנהדר של מדרסה-לומדים לתקשר. למי שלא מכיר את מדרסה (והאמינו לי, כדאי לכם!), זהו מיזם מקסים שמטרתו להפיץ את השפה הערבית בציבור וללמד אותה חינם! למדרסה יש קורסים אינטרנטים, קבוצות תרגול, מפגשי לימוד ועוד.

אחת האוכלוסיות שזקוקות לידע בערבית יותר מכולם היא אנשי הצוותים הרפואיים. הם נתקלים במגוון רחב של מטופלים שלא דוברים אף שפה מלבד ערבית, והם צריכים למצוא את הדרך להעניק להם את הטיפול המתאים, לפעמים גם בלחץ של זמן כשיש סכנה מרחפת באוויר.

בדיוק לשם כך החליטו במדרסה להכין קורס “ערבית רפואית”, שיוכל לספק יחסית בפשטות ובמהירות את הבסיס הרלוונטי לאנשי הצוות הרפואי בשביל לתקשר עם מטופלים דוברי ערבית. אני שמח מאוד לקחת חלק בהתנדבות בצוות הנהדר הזה יחד עם עוד כמה מוחות חריפים במיוחד, ולהביא לשולחן הן את הידע שלי במוח וברפואה, ובעיקר את הנסיון שלי בבניית תכנים וקורסים. רובכם כנראה לא יודע שאני דובר ערבית (אם כי ממש לא ברמת שפת אם), ויצא לי כבר להעביר לקבוצות מהמגזר הערבי גם את ההרצאות שלי וגם תכנים מיוחדים שהכנתי במיוחד בשבילם.

אני יודע שאחרי הבלוג שלי עוקבים לא מעט אנשי צוות רפואי ממגוון רחב מאוד של תפקידים, ואשמח לעדכן אתכם כשהקורס יהיה מוכן. עד אז, אני זמין לשאלות ולהערות שלכם, וממליץ לכם לעקוב אחרי מדרסה כדי להתחיל ללמוד כבר עכשיו!

(הקורס, לכשהכנתו תסתיים, יוצע חינם לכל מי שמעוניין ללמוד. כדי לאפשר את זה, אנחנו צריכים את התמיכה שלכם, מי שמעוניין לתרום לצורך כיסוי העלויות מוזמן לעשות זאת כאן).

טיזר קטנטן של ערבית רפואית (מדרסה-לומדים לתקשר)