סטודנטים בתל חי? בואו ללמוד איתי

אני שמח לספר שבשנה הקרובה אתחיל ללמד במכללת תל חי. למכללה יש מסלול חדש ללימודי מוח ותודעה, ואני שמח להצטרף לסגל המרצים במסלול. בסמסטר ב’ הקרוב (או אולי הרחוק) אני אציע שלושה קורסים לסטודנטים בחוג ללימודים רב תחומיים שכל אחד מהם יעזור לכם להכיר את המוח בצורה אחרת לגמרי.
 
קורס אחד, “מבוא למדעי המוח”, כשמו כן הוא, יהיה קורס שבו נספק את הבסיס לאופן פעולת המוח, נראה כיצד התאים במוח לומדים, איך המוח בנוי, איך החומרים שמופרשים במוח משפיעים עלינו, וכמובן נבין יחד איך כל החשמל והכימיה האלה משפיעים על ההתנהגות שלנו בכל רגע אפשרי.
 
בנוסף, אלמד גם קורס “מבוא למחלות מוח” שבו נסקור את מחלות המוח המפורסמות והנפוצות ביותר, נראה מה מתרחש במוח של החולים, וכיצד המדע חושב שניתן לטפל בהן. קורס, שאם תשאלו אותי, כל אדם צריך לעבור, בטח בעולם סטיגמטי כל כך שבו מחלות מוח נפוצות כל כך.
 
וכמובן, מי שעוקבים אחרי הבלוג יודעים שאני מאוד אוהב אבולוציה, ולכן הסטודנטים יוכלו ללמוד איתי יחד על “האבולוציה של המוח”, לצאת לסיור מודרך בתולדות עולם החי, ולראות כיצד המוח שלנו התפתח ממערכת עצבים מבוזרת בלי הרבה יכולות להיות הדבר המדהים הזה שיש לנו בראש. על הדרך, זו הזדמנות ללמוד אחת ולתמיד באמת מאין באנו.
 
אז אם אתם מתעניינים בלימודים במכללה, אתם מוזמנים ליום הפתוח ביום חמישי הקרוב, ה-17.8. ואני אשמח לפגוש אתכם בשיעורים!