משחקים דום ומדברים על דמנציה

החלטתי לעשות משהו שונה הפעם. המשחק דום, אחת הקלאסיקות הגדולות בעולם משחקי הוידאו, חוגג היום שלושים שנה. לרגל המאורע, החלטתי לשחק בגרסת מעריצים של המשחק שמדמה כיצד הוא היה נראה אם הדמות הראשית הייתה חולה בדמנציה. ניצלנו את ההזדמנות כדי לדבר על דמנציה ואלצהיימר ולענות על כמה שאלות חשובות שהעליתם: מה ההבדל בין אלצהיימר לדמנציה? איך מורידים את הסיכוי לאלצהיימר? האם זה תורשתי? ועוד.

אלא שאיפשהו לקראת הדקה ה-23-24 דברים התחילו להיות די מפחידים (אם כי הרבה פחות מפחיד לצפות בסרטון מאשר לשחק באמת, בעיקר כי המוסיקה בסרטון היא בווליום נמוך כדי שתוכלו לשמוע אותי, בעוד שכשיחקתי שמעתי אותה בעוצמה רגילה). חרדה היא חלק מהתסמינים של אלצהיימר, והמשחק מדגים די טוב את הפחד שבהסתובבות בעולם שמרגיש פחות ופחות מוכר ככל שהאלצהיימר מתקדם. לא שיחקתי את המשחק לפני ההקלטה, כך שאתם מוזמנים לצפות בתגובות שלי כשאני נחשף לכל הדברים הללו בפעם הראשונה.

אני כמובן לא גיימר, וזו הפעם הראשונה שעשיתי משהו כזה, אבל בשבילי זו הייתה חוויה מעניינת, אני מקווה שגם אתם תהנו לצפות. מקווה לעשות עוד דברים יוצאי דופן בבלוג בעתיד. הרבה מזה בזכות פטרוני הבלוג, שהתמיכה שלהם מאפשרת לי להשקיע ב”סיור מוחות” הרבה יותר. אם תרצו להצטרף, תוכלו ללמוד עוד כאן

הצטרפו לרשימת התפוצה של הבלוג וקבלו את התכנים ישירות למייל