מי מממן את סיור מוחות?

איכשהו יצא שהתעסקנו קצת בחיסונים בשבוע האחרון, וזה הביא לעמוד כל מיני טרולים וחובבי תיאוריות קונספרציה שהתחילו לשאול שאלות לגבי העמוד, מי עומד מאחוריו, ומי מממן אותו. אז כמובן שאת הפרטים עלי תוכלו למצוא באתר של סיור מוחות בקלות רבה. ולגבי המימון? התשובה מאוד פשוטה: לא האילומינטי, לא אנשי הלטאה, לא חברות התרופות ולא גרגמל. מי שמממן את סיור מוחות אלה אתם! הקוראים.
 
לבלוג יש חשבון פטריאון, ואם אתם אוהבים את התכנים, אני מזמין אתכם להצטרף לתמוך ב”סיור מוחות”. התמיכה של הפטרונים מאפשרת לי להשקיע יותר זמן כדי להפיק יותר תוכן לבלוג, להפיץ מדע מגובה מחקרים בגובה העיניים לציבור הרחב, וגם כדי לקנות ציוד ועזרה חיצונית עבור תכנים מורכבים יותר, שאת רוב התוצאות שלהם תראו, בתקווה, בחודשים הקרובים.
 
כל זה עולה לפטרונים שלנו בין כוס קפה אחת לשלוש בחודש. זה לא הרבה כסף, אבל בשביל הבלוג זה משמעותי. בתמורה, הפטרונים מקבלים הטבות כמו האפשרות להשפיע על תכני הבלוג, צפייה בטורים לפני כולם, ועוד.
 
בהזדמנות זאת, אני רוצה להודות לכל הפטרונים של הבלוג, ובייחוד לתומכים המובילים: מתן רינג, עינבל רמות, מייקל קניגס ושרה עטיה. ולהזמין אתכם להצטרף. לינק תוכלו למצוא כאן