אני מזמין אתכם לתמוך בבלוג בפטריאון, ולראות איך הוא מתרחב ומשתפר עם כל יעד שנשיג!

בזכות התמיכה שמספקים לבלוג תומכי הפטריאון, אני יכול להרשות לעצמי להקדיש לו יותר זמן, לשפר אותו ולהעניק לכם עוד מגוון תכנים. הפרויקטים האחרונים שהתקיימו בבלוג הם תוצר ישיר של התמיכה, ועכשיו, אני מזמין אתכם לעלות איתי שלב.
 
החלטתי להציב לבלוג שורת יעדי תמיכה בפטריאון. בכל פעם שנשלים יעד כלשהו, ארחיב את הפעילות שלי, הן בבלוג והן למען הפטרונים, יותר ויותר:
 

כשנגיע לתמיכה של $70 לחודש – אקיים הרצאה אונליין באורך מלא לכל הפטרונים

כשנגיע לתמיכה של $140 לחודש – אעלה אחת לחודש ללייב עבור תומכי הפטריאון ואדבר במשך 15-20 דקות על נושא שאתם תבחרו, כל חודש תהיה הרצאונת חדשה!

כשנגיע לתמיכה של $210 לחודש – אפתח בבלוג מדור חדש וקבוע שבו אארח מגוון של כותבים אורחים מעולם מדעי המוח: חוקרים, אנשי טיפול ועוד, שיתנו זווית עדכנית ומענינת נוספת על עולם המוח.

 
כבר היום אנחנו עומדים על סכום של $45, כך שהיעד הראשון מאוד קרוב, והוא תלוי רק בכם 🙂
מדובר על סכומים חודשיים מאוד קטנים, בין כוס קפה אחת לשלוש כוסות בחודש, בתמורה אתם מקבלים מגוון תשורות כמו היכולת לראות את הפוסטים לפני כולם, היכולת להשפיע על הנושאים, ועוד.
 
זו הזדמנות להודות לתומכי הפטריאון, ובייחוד לתומכים המובילים: מתן רינג, עינבל רמות ומייקל קניגס. אני מעריך מאוד התמיכה שלכם, והיא נותנת לי דלק להמשיך ולהשקיע בבלוג.
לא תצטרפו? עוד פרטים כאן