אני גאה להכריז על שיתוף פעולה חדש של “סיור מוחות” עם מיזם “נמרות”.

מיזם “נמרות” (ראשי תיבות של “נשים מדברות רפואה”) הוא פרויקט חדש ומרשים שהמטרה שלו היא ליצור גוף ידע משמעותי, רלוונטי ונגיש על בריאות, רפואה והתמודדות מזווית נשית. אין הכוונה לגניקולוגיה בלבד, אלא לסוגיות ותופעות רפואיות שנשים מתמודדות איתן. באתר כותבות נשות מקצוע ממגוון של תחומים, מרופאות דרך חוקרות ועד לנשות טיפול. כך נוצר מקור ידע משמעותי מאוד שהיה חסר עד היום בנוף הישראלי, ומאוד משמח שהוא קם.

אני שמח לקחת חלק בפרויקט הזה, וכדי לתרום לו את חלקי, תראו בשבועות הקרובים כמה פוסטים שקשורים לעולם התוכן של נמרות במגוון רחב של תחומים החל ממחקרים חדשים על משמעותם של הבדלים בין גברים לנשים במחלות מוח ועד לשורשיה של תופעת הקרייבינג. כל הטורים שלי יעלו גם לאתר של נמרות ויצטרפו לתוכן הרב והמגוון שנמצא שם. הגברים שבינינו לא צריכים להרגיש מקופחים, האמינו לי שהתוכן של הפוסטים הללו רלוונטי גם לכם, פותח את הראש וחשוב (בדיוק כמו שהפוסט השבו, שעסק בהתאבדות בקרב גברים, לא יועד לגברים בלבד).

עד אז, אני מזמין אתכם להכנס לאתר של נמרות, ולהתרשם מהתוכן המגוון שנמצא שם, ולעבור בעמוד הפייסבוק של הפרוייקט ולתת לייק קטן כדי לתמוך במשהו חשוב שנמצא בתחילת דרכו.